přehled (spoilery níže)

pokud existuje jedna věc, kterou nenávidím, jsou to výplňové epizody. Pokud existuje jedna věc, kterou nenávidím víc než výplňové epizody, jsou to výplňové epizody, které se soustředí kolem postavy, která neznamená hovno v celkovém obrazu, stejně jako vykolejení velkého příběhu, který se buduje pro celou tuto show. To je v pohodě a všechno, ale Sakura je někdo, komu je těžké dát hovno. Věnovat 17 z 23minutové epizody vesmíru vysídlenému Sakuře byl průchod. Druhá polovina epizody pak byla rekapitulací toho, co se ve válce dosud dělo. To je vykolejení k dopisu.

spiknutí pro „cestu do sakury“ bylo divné. Pojďme to trochu rozebrat. Ino chodí na den volna, kde Sakura právě padá z toho, co vypadá jako díra na obloze. Sakura se zdá pryč do celé vesnice, do bodu, kdy chce, aby se chovali jako jejich protějšky z Road to Ninja: Naruto film. Ano, děti, tohle je jen propagace nového filmu. Vidíš, jak to funguje? Když byl film v divadlech, tato epizoda vyšla. Když sem vyšla cesta k Ninja, jsme „požehnáni“, abychom dostali “ cestu k Sakuře.“

během epizody Sakura ztratila náhrdelník, který jí dal její otec. To je místo, kde skutečný „spiknutí“ se stane, protože Sakura a Ino mají problémy se snaží najít. Najednou, tato vesmírná verze návodu rodičů sakury a dávají jí náhrdelník. Spadl před jejich dům, a pak Kizashi vytáhne stejný náhrdelník. Nějak, to spouští skok dimenze, co se to sakra děje?

Poslouchej, já hovno na výplň po celou dobu. Nedělám z toho žádné kosti, protože největší výplň je absolutní odpad. Ale tohle … tohle je třída A, shnilý rybí odpad. To bylo 16 minutová reklama na film, a neudělalo nic, aby skutečně zprostředkovalo některý z pozemků, kromě toho, že alternativní Sakura z Road to Ninja se může dostat do vesmíru canon. Nebyla tam žádná zmínka o tom, jak se tam dostala, ani žádný skutečný způsob, jak říct publiku o tom, jak se vrátila. Tato epizoda byla hromada „to nedává smysl.“

posledních šest minut „Road to Sakura“ bylo velmi krátkou rekapitulací ninja války. Myslím, že to bylo trochu předčasné, ale sledovat to bylo mnohem lepší než prvních 17 minut. Peklo, to není ani považováno za součást epizody, podle Naruto Wiki. To je škoda. Vzal bych Shikaku a Mabui mluvit o Ninja válce po každé epizodě. „Cesta k Sakuře“ byla vykolejení, které tuto sezónu legendy Korry zahanbuje. No, alespoň je to jen jedna epizoda, protože příští týden válka pokračuje!

skóre
4/10